Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 4
Poka¿ wszystkie komentarzeTakie motocykle to najlepsze wykorzystanie dobrego, jednocylindowego silnika. Natomoast Duke - zdecydowanie nie, na asfalcie brakuje mocy i obrotów, które mo¿emy znale¿æ w Street Triple albo GSX-R 600 przerobionym na nakeda.
Odpowiedznie zgadzam sie. Jak dla mnie singiel klasy 600 jest najlepszy na miasto, i na krête dziurawe drogi poza miastem jakich u nas nie brakuje. R3, R4 nei maja takiej manewrowo¶ci w mie¶cie, zdecydowanie gorsze odej¶cie 0-80, oraz z zasady nie maja zawieszenie pozwalaj±cego na odrobinê wiêcej finezji na krêtych dziurawych drogach.
Odpowiedz